دی ماریا: بعد از صحبت کردن با لاوتزی و آنچلوتی دررئال ماندم
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

دی ماریا: بعد از صحبت کردن با لاوتزی و آنچلوتی دررئال ماندم

ستاره آرژآنتینی اعلام کرد که بعداز آنکه کارلو آنلچوتی به او گفت که فرصت حضور در تیم را خواهد داشت، تصمیم به ماندن در رئال گرفت

آنخل دی ماریا ستاره آرژآنتینی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرده که تصمیم گرفته تا در رئال مادرید بماند. او اعلام کرده که وقتی این تصمیم را گرفت که با اسکیل لاوتزی، هم ونطش که در پاری سن ژرمن توپ می زند و کارلو آنچلوتی سرمربی تیم مادریدی صحبت هایی داشت.

این درحالی است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی صحبت هایی درمورد احتمال جدایی آنخل دی ماریا از رختکن رئال مادرید به گوش می رسید ولی او درنهایت تصمیم به ماندن گرفت.

حالا دی ماریا در گفت و گو با رادیو راک اند پاپ گفـت:« با وجود بازیکنانی که به رئال مادرید پیوستند، من تصمیم گرفتم بمانم.  من می دانستم که قرار است دوره خوبی را سپری کنم و درعین حال می دانستم که مهارت لازم برای بازی کردن در رئال را دارم. من با پوچو (اسکیل لاوتزی) صحبت کردم و او از من پرسید:" آیا واقعا می خواهی از رئال بروی؟" کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم هم به من گفت که هر بازیکنی که بهتر باشد، بازی خواهد کرد. فکر می کنم که بیل در ماه های اخیر با تاتنهام تمرین نکرده و حدس زدم که می توانم در شروع فصل در ترکیب تیم باشم.»

ستاره سابق بنفیکا در ادامه راجع به تصمیم گونسالو ایگواین برای جدایی از رئال مادرید و انتقال به ناپولی صحبت کرد و گفت:« ایگواین مجبور بود تا درمقابل خیلی چیزها بایستد . خیلی بارها رسانه ها با لحن خیلی بد و تندی از او انتقاد کرده بودند و همین ماجرا هم قطعا در تصمیم گیری او برای جدایی از رئال تاثیرگذار بوده.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل

 
 
 
cache01last1676736644